Nous souhaitons vous informer qu’un incident technique survenu chez l’un de nos fournisseurs d’infrastructure, OVH, a temporairement affecté certaines fonctionnalités de notre application aujourd’hui à partir de 15h36 UTC. Cela a pu impacter l’utilisation normale de nos services, notamment la création de documents.
Un correctif a été mis en place par le fournisseur, et tous les services sont désormais pleinement opérationnels. La situation reste sous surveillance.
Pour plus d’informations, vous pouvez consulter la page de statut du fournisseur.
Investigating
We are currently experiencing an incident affecting our Public cloud offering, which is causing temporary functionality issues on validation token in GRA region.
Here is detail for this incident :
Start time : 02/09/2025 15:50 UTC
Impacted Service(s) : The validation token function is not working.
Customers Impact : Customers using the Keystone API (authentication) are temporarily experiencing an issue with validation token function.
Ongoing Actions : Our teams are investigating to determine the origin of the incident to fix it.
We will keep you updated on the progress and resolution.
We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding.
Posted 3 minutes ago. Sep 02, 2025 - 16:04 UTC
Liste pour accompagner les incidents